piątek, 28 listopada 2014

Dalej w przedświątecznym klimacie :)

Witajcie, dzisiaj dużo zdjęć, mało pisania:).
W nowym lokum niewiele ciekawego się dzieje, na razie nie mam nic do pokazania, ale jeśli w tym tygodniu uda się wreszcie dotrzeć fachowcowi od kominka, to nie omieszkam go obfocić :) Kominek oczywiście, nie fachowca :)
A na razie trochę zdjęć ostatnich dekoracji :






















Część z tych rzeczy jeszcze dostępna w sklepiku: www.decofleur.com.pl - zapraszam serdecznie :)
Zapraszam również na FB, do zdobycia świąteczny wianek :)
Pozdrawiam ciepło i pędzę do pracy, bo do świąt już niecały miesiąc :)))

9 komentarzy:

  1. Witam, przecudnej urody ozdoby. A tak na marginesie dodam, że według mnie stroiki i wianki tu prezentowane są jednymi z najpiękniejszych dekoracji pokazywanych na blogach. Gratuluję zmysłu artystycznego i weny twórczej.Nie ukrywam, że są dla mnie nieustającą inspiracją, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne!!! najcardziej podobają mi sie te biało czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne prace, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe dekoracje. Każdy znajdzie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень красивые и стильные украшения

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Wszystko bez wyjątku mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt, radosnych, ciepłych, rodzinnych, oraz zdrowia i szczęścia każdego dnia Nowego Roku - zielononoga

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne prace.gratuluje talentu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Complimenti!!! E' tutto stupendo!!!
    Maris

    OdpowiedzUsuń