środa, 22 kwietnia 2015

Ciąg dalszy ....

Witajcie moi Drodzy, serdecznie dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem, to strasznie przyjemne, gdy tyle ludzi docenia naszą pracę :)
Dzisiaj ciąg dalszy spaceru po moim domku, mały hol, połączony właściwie z salonem, kuchnią i klatką schodową.... Chciałam, aby dół był jak najbardziej otwarty, chyba brakowało mi przestrzeni po blokowej ciasnocie :)


 W salonie poznikały już świąteczne akcenty, zostały za to kwiaty :) W biedronce były niedrogie piękne hortensje i oczywiście nie mogłam im się oprzeć :)

 
 I małe zmiany w kuchni, doczekałam się relingów, oczywiście ikeowych, kuchnia to bodbyn kremowy też z ikei, agd z ikei, blat również... Kuchnia jest mała, jak na warunki domowe, ma 2m na 3,60 m i sporo główkowałam, żeby urządzić ją w miarę funkcjonalnie.... Tym bardziej, że chcieliśmy bardzo nietypowo, jak się okazuje, mieć zmywarkę wyżej...Oczywiście pan w ikei powiedział nam, że tak się nie da, więc mąż pooglądał meble i sam wybrał gotowe! elementy mebli ikeowych, z których jednak się dało..... Mam dziwne wrażenie, że w Polsce bardzo wielu rzeczy wg fachowców " nie da się zrobić",  a tak naprawdę chodzi o to, że nie chce im się myśleć.... ech, szkoda gadać....

W słupku zatem pod mikrofalą jest zmywarka, pod nią szafka 40, obok 40 pod zlew, narożna, piekarnik, szuflada cargo 20, szuflady 40 i szuflady 80, z których jestem mega zadowolona, bo są niezwykle pojemne :)

 Blat roboczy mam pod oknem, co również jest fajnym rozwiązaniem, bo mam jasno :) i mogę kontrolować, co dzieje się na zewnątrz :) Pojawiła się także wreszcie lampa sufitowa :)
Roleta w oknie to dzieło mojej Mamy, materiał kupiony na allegro w sklepie drecotton, z którego często korzystam, mają bardzo fajne materiały ;)


A tak w tej chwili wygląda kominek, czekam jeszcze z niecierpliwością na powieszenie lustra...




Tutaj mała przymiarka z lustrem :) 


A na zdjęciu powyżej korytarz na piętrze i wejście do naszej sypialni... czekam z niecierpliwością na listwy :)
Schody robiliśmy sami, tralki, poręcz i słupki kupione w sklepie z art. drewnianymi, pomalowałam je białą farbą akrylową - nie brudzą się bardzo, przynajmniej na razie :). Na ścianie ten sam kolor co na dole: stalowe magnolie ze śnieżki.

I wiosenne wianuszki, na stół i drzwi, zapraszam serdecznie do sklepu :)



Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło :)

Ewa

29 komentarzy:

  1. Cudownie, jestem zachwycona Twoim domem. Jest piękny! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, ja również bardzo lubię Twój domek i Twojego bloga :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Moje klimaty! Moja kuchnia (u mnie szara). Właśnie napisałam post o bieli i meblach z Ikeii. Przecież mając te same meble tworzymy inne wnętrza! Koniecznie muszę sobie kupić relingi.
    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relingi fajnie się spisują, polecam :) Pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  3. Pięknie mieszkasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wnętrze :) Nawet Mąż skusił się na przeglądnięcie bloga :) Jeśli chodzi o fachowców w naszym kraju (przynajmniej tych, których my spotkaliśmy) to rzeczywiście wg nich wielu rzeczy nie da się zrobić. Ile to razy słyszeliśmy, że mamy niestandardowe to czy tamto i powinniśmy to przerobić aby było tak jak oni uważają za słuszne :) Najlepiej byłoby wybierać rzeczy, które oni mają w ofercie - wówczas unikają konieczności uruchamiania mózgów no i nie muszą zmieniać standardowych ustawień maszyn. Mnie również denerwuje lekceważenie z ich strony - po każdym montażu mebli kuchennych słyszałam, że nie będą poprawiać różnych niedoróbek, ponieważ ich nie widać, gdyż są od wewnętrznej strony frontów lub na spodzie szufladek - i jak tu być spokojnym. My wykańczamy dom a "fachowcy" wykańczają nas :) No to się wyżaliłam :) Pozdrawiam. Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za ten komentarz, widzę, że spostrzeżenia mamy podobne :) Ale grunt, że stawiamy na swoim :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za te miłe słowa :) Ukłony również dla Męża :) Miło, że jeszcze jakiś mężczyzna oprócz mojego Męża tu zagląda :)

      Usuń
  5. Oczarowana jestem całym domkiem.............tak bardzo mi się podoba ze mogłabym zamieszkać i nic bym nie zmieniała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie urządzam sobie kuchnię z Bodbyn, chcę szare kafelki do takich samych mebli, myślałam o TubądzinieMajolika, ale nie maja takich małych szarych i mam pytanie, skąd są te kafelki METRO. Widziałam podobne w Paradyżu, ale te wygladaja szlachetniej. Chcę błyszczące. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co pamiętam, to są vives mugat jasnoszare, kupowane na pewno w Castoramie, ale dostępne również w wielu sklepach internetowych. Są bez wątpienia błyszczące :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny, życzę udanego remontu :)

      Usuń
  7. Mnie również przypadły do gustu kafelki kuchenne-dokładnie takich szukam. I kominek - idealny: elegancki, acz nienachalny. Jeśli to możliwe, mogłabym poznać wykonawcę ? (Może być na priv: malgofor@wp.pl). Gratuluję pięknego gniazdka i serdecznie pozdrawiam. Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa, kominek robił nam lokalny majster, ale nie polecę go, nie jesteśmy do końca zadowoleni... Co do samego marmurowego portalu, bo pewno o to chodzi, to wykonują go kamieniarze, ja znalazłam w internecie taki, jaki mi odpowiadał, pokazałam fachowcowi łącznie z wymiarami i taki wykonał, myślę, że wszędzie można w podobny sposób zrobić :)Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe odwiedziny :)

      Usuń
  8. Witam,bardzo klimatyczna kuchnia. Bardzo podobają mi się również te białe drzwi w holu. Czy mogę spytać z jakiej są firmy? Czy są to drzwi z drewna?

    OdpowiedzUsuń
  9. Drzwi to fiordy firmy Polskone, nie są w całości drewniane, jedynie rama. Pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam zapytać jaki zastosowała Pani kolor farb w holu połączonym z salonem. Pani dom jest bardzo klimatyczny i z duszą.��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa, kolor to "stalowe magnolie" śnieżki.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. Przepięknie urządzony dom! Cudowny dobór mebli i kolorów!
    Sama zastanawiam się nad zakupem kuchennych mebli z IKEI z serii Bodbyn. Znajomi odradzają, twierdząc, że meble nie są najlepszej jakości i pewnie szybko się zniszczą. A mi podobają się z dnia na dzień coraz bardziej... Podoba mi się również cała seria Hemnes - zarówno do łazienki, jak i do sypialni. Jestem ciekawa, jakie są Wasze doświadczenia co do wytrzymałości tych dwóch serii.
    Pozdrawiam ciepło!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Również podobają mi się meble z serii hemnes i bodbyn. Kuchnię ikea mam i polecam, nie mam zastrzeżeń jakościowych, w przeciwieństwie do tych na wymiar. Dodam, że to moja trzecia kuchnia z Ikei bo się przeprowadzalam. Lata uzytkowania tamtych i znow wybralam Ikea. Komody z serii hemnes mam od niedawna i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odpowiedź. W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak wybrać się do IKEI i kupić upatrzone meble. Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Dzień dobry.
    Śliczna kuchnia!
    Też zastanawiam się nad Bobdyn, czy mogłaby Pani napisać jak się sprawdziła po 2 latach? Czy jakość ok?
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję, co do mebli kuchennych mam jedno zastrzeżenie: niestety po roku użytkowania front nad kuchenką zdecydowanie zżółkł... Pozostałe na razie maja się dobrze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Przepiękne wnętrza. Zastanawiam się tylko jaki kolor ścian dobrać do kremowych mebli kuchennych bodbyn. Proszę o podpowiedz jaka zastosowaliście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, a w kuchni ściany nad meblami są po prostu białe, natomiast ta naprzeciwko okna to, podobnie jak w całym domu, stalowe magnolie śnieżki :)Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  16. Stoję nad podobnym "zmywarkowym" dylematem ;-) Czy mogłabyś zdradzić jaką szafkę Mąż wybrał na słupek? Czy to była jedna gotowa stojąca szafka czy kilka nałożonych na siebie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam! Piękna kuchnia! Jak nazywają się podłużne czarne uchwyty do szafek kuchennych? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam niestety nazwy, ale na pewno są dostępne w ikei :)Pozdrawiam i bardzo dziękuję :)

      Usuń
  18. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja kuchnia prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń