czwartek, 2 sierpnia 2018

Letnie kadry kuchenno - ogrodowe, czyli jak spędzamy wakacje

 Witajcie,
Tym razem kolejny post w tempie ekspresowym, ale mam chwilę czasu i trochę zalegających zdjęć :)
Nie będzie to więc jeszcze pracownia, ale i na nią przyjdzie czas :)

Nasze wakacje w tym roku spędzamy głównie w domu, a ja muszę przyznać, że ta forma w zupełności mi odpowiada, nie potrzebuję więcej, jak mój ogródek, dom i rodzina obok, no może jeszcze trochę słońca:) Ale akurat na jego brak w tym roku nie możemy narzekać :)
W marcu minęły 3 lata jak tu mieszkamy, przez ten czas ogród pięknie się rozrósł, nie sądziłam nawet, że stanie się to tak szybko :)


 Również warzywniak hojnie nas w tym roku obdarza swoimi skarbami, słoneczniki i pomidory nasiały się same, korzystamy z nich już w pełni, wcześniej były maliny, porzeczki, pierwsze wiśnie, agrest, a także śliwki.... Wspaniale jest mieć taki swój kawałek raju, polecam wszystkim :)


 Tak jak pisałam, w domu nastąpiło wiele zmian, miedzy innymi położyliśmy śliczną tapetę w błękitną kratkę w hallu, uwielbiam ją, pięknie rozświetliła to miejsce, dodała charakteru i przytulności, jednocześnie nie dominując wnętrza.


 Kocham też robić letnie bukiety, łącząc szlachetne kwiaty z polnymi, jak te róże z krwawnikiem:)


A tu wspomniana już renkloda, owocowała pierwszy raz, prawda, że pięknie ? :)


 I nasze słoneczniki:


A tu letnia odsłona kuchni i hallu z nową tapetą:




 Nigdy nie sądziłam, że w moich wnętrzach pojawi się kolor żółty, a tymczasem coraz bardziej się z nim zaprzyjaźniam :)












Pozdrawiam Was gorąco i do następnego razu :)
Ewa

5 komentarzy:

  1. Przepięknie w domu, przepięknie w ogrodzie <3
    Malin taka obfitość, że aż krzaczki się uginają... niesamowite <3 Renkloda też... maleńkie drzewko, a owocami oblepione po prostu :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny klimat zarówno w domu i ogrodzie taki romantyczny i sielski idealny do wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ogród, piękne kwiaty, mnóstwo zieleni :-) To jest to, co kochamy najbardziej!

    OdpowiedzUsuń