sobota, 13 sierpnia 2022

Wakacyjnie

Witajcie, 

Wakacje wciąż trwają, mam nadzieję, że spędzacie je w najlepszy możliwy dla Was sposób:) 

Ja na razie jeszcze chyba nie mogę powiedzieć, że odpoczęłam, od początku lipca głównie przygotowuję zapasy zimowe, przerabiam ogórki, cukinie, pomidory, śliwy, wiśnie, papierówki, porzeczkę, truskawki i inne pyszności z działki... Warzywa, pomimo wiosennej suszy, są całkiem przyzwoite.

Oprócz nich radość dają letnie kwiaty: lawenda, floksy, hortensje, złocienie, dalie, kosmosy...









W domu dzieją się niewielkie remonty, głównie w pokoju najmłodszego, czas zamienić pokój przedszkolaka na pokój ucznia... mam nadzieję, że niedługo uda mi się pokazać efekty metamorfozy, którą robimy jak najmniejszym kosztem:)

A w salonie obowiązkowe od wiosny do jesieni bukiety z ogrodowych kwiatów...






Pozdrawiam wszystkich ciepło, życząc udanych wakacji, jeszcze trochę ich przed nami, korzystajmy zatem:)

Ewa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz