poniedziałek, 17 marca 2014

Przymiarki wielkanocne w turkusie...

Witajcie,
U mnie praca wre, powstają dekoracje i nowe aranżacje, dzisiaj w turkusie i zieleni....
Niestety nie najlepsza pogoda wpłynęła na jakość zdjęć...
Do sesji wykorzystałam gałązki dzikiej śliwki zerwane kilka dni temu, zdążyły już zakwitnąć :)
Oprócz tego moje wianki, zastawa stołowa z różnych kompletów, część z Ikei, część z serii Jardin...
Latarenki, lampiony, porcelanowe jaja i zajączki z mojego sklepu...



 








Kończę na dziś, bo blogger wyjątkowo nie chce współpracować.... :(
Pozdrawiam ciepło :)
Ewa

25 komentarzy:

  1. Przepiękne dekoracje.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie :)
    Wszystko bym zabrała do siebie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, serdecznie zapraszam :) Ciepłe pozdrowienia wysyłam :)

      Usuń
  3. Coraz bardziej podoba mi się zestawienie turkusu z zielonym. Z tymi pisankami we wianku wygląda prześlicznie.
    Pozdrawiam wiosennie.
    Jola z bloga "żyjąc z pasją".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam, to mój tegoroczny hit, i chyba ta wersja kolorystyczna wygra na święta :)
      Witam serdecznie i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Cudne deoracje :)
    Szukałam w sklepie jajek ceramicznych i nie znalazłam :( są dostępne???pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do działu Wielkanoc, jeszcze parę zostało :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję :)

      Usuń
  5. Ooooo Boże jak tu ślicznie, aż mi szczena opadła... nie chcesz zaprosić mnie na święta ... ??? :) Pozdrawiam Gorąco w ten deszczowy dzień ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że chcę, zapraszam serdecznie :) U mnie dziś też leje, wróciłam do domu przemoknięta do suchej nitki..... Ale gorąca kawka szybko rozgrzała :)

      Usuń
  6. Jak tak się na te Twoje dzieła patrzy to ma się ochotę po wszystko wyciągnąć rękę :) Bardzo optymistycznie i kolorowo :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapraszam gorąco:) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję :)

      Usuń
  7. Niestety nie znalazłam ceramicznych jajek w sklepie. Spózniłam się?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie są jeszcze dostępne w kategorii Wielkanoc, tutaj: http://www.decofleur.com.pl/14-wielkanoc, zapraszam serdecznie i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna aranżacja stołu wielkanocnego...urocze i słodkie dodatki :)Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjecia, bardzo w moim błękicie:) Lecę do sklepu popatrzeć i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę, jak ładnie wygląda turkus z zielenią i żółcią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo spodobały mi się Twoje aranżacje.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, pięknie... Moje klimaty. Gratuluję wspaniałego wyczucia piękna, delikatności i dbałości o najmniejsze szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zestawienie... Jestem pełna podziwu dla twoich umiejętności dekoracyjnych! Będę do Ciebie często zaglądać w poszukiwaniu inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń