poniedziałek, 11 stycznia 2016

Sypialnia w kratę...

Witajcie, znów chwilę mnie nie było, ale poświąteczne przeziębienie niestety długo mnie trzymało, w zasadzie aż do soboty... Ale w sobotę powiedziałam: koniec! I zabraliśmy się z mężem za tapetowanie sypialni :):)
Zmiana jest w zasadzie kosmetyczna, tapetę położyliśmy tylko na jednej ścianie, tej za łóżkiem.

Przyznam szczerze, że długo szukałam ładnej tapety w kratkę, odwiedziłam mnóstwo internetowych sklepów i nic.... Albo były brzydkie, albo w cenie od 200 zł za rolkę, co dla mnie jest zdecydowanie za drogo....  zresztą, nawet gdyby było mnie na nie stać, to i tak zastanawiałabym się długo, czy przeznaczać tak dużą sumę na coś, co najprawdopodobniej dość krótko będzie u mnie gościć :)
 I tak gdy, będąc jesienią w LM, zauważyłam, że pewnie wszystkim już znana tapeta w szarą kratę jest na promocji, bez wahania wrzuciłam ją do koszyka :)

Oczywiście musiała się"uprawomocnić" w szafie :), a tak naprawdę, to nie mieliśmy wcześniej czasu na położenie jej....
Ale w końcu się udało :) Tapetę kładzie się łatwo, klejem smarowaliśmy tylko ścianę, choć trzeba to było zrobić 2 razy... Więcej zabawy jest z docinaniem, zwłaszcza, że kładliśmy ją poziomo i oczywiście przy nie do końca prostych ścianach położenie jej tak, aby całość ładnie wyglądała, nie jest aż tak banalne :)

Przy okazji mąż położył listwy przypodłogowe, do tej pory czekające na swoją kolej na strychu.... i zrobiło się jakoś tak przytulniej  :)

A tak to teraz wygląda:












 Długo również szukałam fajnych, polskich typografii i w końcu znalazłam je w kalendarzu wydanym przez krakowskich jezuitów :) Każda strona to inny cytat, w bardzo ciekawej oprawie graficznej :) Gdyby ktoś był zainteresowany, to pewno można go jeszcze dostać w internetowej księgarni wydawnictwa WAM, koszt to coś poniżej 20 zł...






Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za noworoczne życzenia :)

Ewa

29 komentarzy:

  1. Nie wyszła bym z takiej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki Kasiu, przyznam, że w niedzielę rzeczywiście dłuuugo ją kontemplowaliśmy :)I książki super się czyta, jeśli ktoś tak jak ja, lubi to robić w łóżku :)Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

      Usuń
  2. Tapeta jest boska, tez od dawna mysle gdzie by ja polozyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, naprawdę, tylko mała uwaga: tapeta zmniejsza optycznie pomieszczenie więc raczej na niewielkim kawałku:)Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Tak mi się spodobała ta sypialnia, że aż postanowiłam Ci to napisać. :)))
    A już za polskojęzyczne typografie to normalnie ściskam Cię wirtualnie pod biustem! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo Ci dziękuję :)Zwłaszcza za te wirtualne podbiustowe uściski :)Ja zdecydowanie też wolę po polsku, tylko naprawdę ciężko jest coś fajnego trafić w naszym pięknym języku :)Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie właśnie dojrzewa Twój ostatni pomysł na zagłówek:) Planuję coś zrobić z łóżkiem i chciałam uszyć jakąś niby poszwę na to moje drewno, a Ty moja droga wyskakujesz z kolejnym super pomysłem?! Jak Ty to robisz? Teraz to mi namieszałaś w głowie, tapeta prezentuje się świetnie! Kolor i krata, Twoje dodatki, typografie...ślicznie:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ale tempo prac w moim domu i tak mnie jeszcze nie zadowala :)Tak to już mam, że chciałabym wszystko od razu....Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Szykownie wyszło...:) Moja kwiatowa tapeta do sypialni, kupiona po okazyjnej cenie na Allegro jeszcze zimuje w szafie:) Typografia fajna, ja również zdecydowanie cenię nasz ojczysty język :) Wciąż trochę "walczę" z moją 14 letnią córcią, która lubi bo angielsku...:)) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie Ewuś :) Agnieszka G.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wygląda:) Masz rację, zrobiło się bardzo przytulnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydownie na TAK:-) ost. znów widziałam ta tapetę u koleżanki i b.mi się podoba
    a Twoja sypialnia cudna
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh! that was a cool post.I like it.
    ________________________
    American Actor HD Wallpapers

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna ta Twoja sypialnia! A tapeta robi robotę ;) Sama ostatnio pokochałam tapety i powoli dojrzewam do myśli położenia jej na ciągle białe nudne ściany! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalna tapeta! Ten kraciasty wzór bardzo mi się podoba i tak sobie myślę, że taka tapeta świetnie odnalazłby się we wnętrzu o męskim charakterze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, sypialnia zdecydowanie użytkowana jest również przez mężczyznę:)

      Usuń
  12. Podoba mi się ten oświetlony domek! Są w nich lampki? Zastanawiam się jakie? że tak ładne świecą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Do sypialni świetnie nadają się fototapety, byłoby bardzo romantycznie jeśli wydrukowalibyście na wspólne zdjęcie ze swoją drugą połówką. Znam dobrą firmę, która zajmuję się produkcją fototapet https://uwalls.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie, sama myślę nad podobnym efektem w mojej sypialni. Pamietasz może, co to za farba i jaki odcień na ścianach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, pamiętam tylko tyle, że to farba z dekorala i że źle się nią malowało...pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  15. Wyglądają naprawdę rewelacyjnie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym tu bardziej widziała jakąś fajną fototapetę zamiast tej kratki. Można nawet swoje zdjęcie albo przez siebie zrobione. Pozwala wtedy zachować wspomnienia... Fototapety można w sieci zamówić w całkiem dobrych cenach i ogromny wybór tak jest.

    OdpowiedzUsuń