środa, 30 grudnia 2015

Świątecznie po Świętach...

Witajcie,

Na początku chcę przeprosić, że nie udało mi się dotrzeć tutaj przed Świętami, żeby złożyć Wam życzenia, po prostu nie zdążyłam...
Do poniedziałku wieczorem pracowałam jeszcze, wtorek to wigilie klasowe dzieci, na które też zobowiązałam się (a właściwie zrobiły to dzieci: w moim imieniu :) przygotować dekoracje... potem zakupy, środa to dzień w kuchni, sprzątanie, pieczenie, gotowanie, to samo w Wigilię.... Skończyło się na tym, że jak to bywa, szewc bez butów chodzi i dekoracje świąteczne u mnie były bardzo skromne, ale za to stół pełen smakołyków :) Głównie dzięki obu naszym Mamom :)
Na stole pojawiły się potrawy krakowskie i bieszczadzkie, oczywiście niezastąpiony kiszony barszcz z uszkami, smażony dorsz z surówką z kiszonej kapusty, pierogi z grzybami i pierogi z kiszoną kapustą, gołąbki z grzybami i pysznym aromatycznym sosem z prawdziwków, pyszne naleśniki z suszonymi śliwkami i oczywiście kompot z suszu... :)

Święta udały się wspaniale, goście dopisali, dom był pełen radości, śmiechu i gwaru, dźwięku śpiewanych kilkunastoma głosami kolęd, czyli było tak, jak najbardziej lubię :) Udało się wszystkich bez problemu i ścisku usadzić przy dużym stole, co od zawsze było moim marzeniem... Uczestniczyliśmy we wspaniałej Pasterce z cudowną oprawą muzyczną: skrzypce, altówki, flety, dzwonki.... było cudownie:)

Czas minął tak szybko, że nawet nie wiem kiedy, niestety teraz trochę odchorowuję przygotowania, nabawiłam się paskudnego przeziębienia... Dlatego też zdjęć mało, ale pewno i tak macie już przesyt świątecznych aranżacji :)








Na koniec chcę złożyć wszystkim moim Gościom blogowym życzenia błogosławionego roku 2016, obfitującego w dobro, miłość i nadzieję, pełnego wspaniałych planów i sił do ich realizacji... po prostu szczęśliwego Nowego Roku :)
Ewa

5 komentarzy:

  1. Święta,święta i po świętach. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby Nowy Rok był zdrowy , pełen pięknych inspiracji i spełnionych marzeń :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. It's wonderful your infos. Thank you very much..
    ________________________
    American Actor HD Wallpapers

    OdpowiedzUsuń
  4. naleśniki były najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń