wtorek, 2 kwietnia 2024

Wielkanoc

 Witajcie, 

Dzisiaj przede wszystkim chciałabym Wam złożyć życzenia świąteczne, miłości, radości i pokoju płynących z pustego grobu Zbawiciela:)

W załączniku kilka kadrów z ostatnich dni, z domu i ogrodu.... Wiosna w tym roku rozpoczęła się bardzo wcześnie, co mnie niezmiernie cieszy, ale i stresuje, bo trzeba mocno przyspieszyć z pracami na zewnątrz, a przyroda budzi się już wyjątkowo gwałtownie....

W domu i ogrodzie o tej porze roku królują pastele... Jakoś nie wyobrażam sobie u mnie Świąt Wielkiej Nocy w stonowanych kolorach:) Róż, żółcienie, błękity i fiolety w otoczeniu zieleni, tego właśnie mi trzeba wczesną wiosną... 

Dekoracje kwiatowe prawie wszystkie są już z mojej działki: szafirki, hiacynty, tulipany, narcyzy, gałązki wierzby, brzozy, tawuły... Jest kolorowo i radośnie :)

A także smacznie, jak co roku ciasta i chleb piekłam sama, wszystko bezglutenowe...

Szafirki, jak widać, utworzyły już pokaźną łąkę, lubię je właśnie za to, że w przeciwieństwie do tulipanów, nie giną, tylko się rozrastają...Drugą taką rośliną cebulową są narcyzy i to na nie teraz stawiam... Jest już tyle odmian i kolorów, że każdy znajdzie coś dla siebie...

A poniżej moja Alexandrina, pierwszy raz zakwitła w tym roku...

Magnolia gwiaździsta natomiast bardzo obficie pokryła się kwiatami i wygląda jak pierzasta chmurka :)









Zapowiadają się nadal wysokie temperatury i słoneczne dni, życzę zatem wszystkim możliwości korzystania z tej pięknej pogody :)

Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz