wtorek, 8 grudnia 2015

Prezent dla Was :)

Kochani, dziś szybko i mam nadzieję, treściwie :) W podziękowaniu za wszystkie odwiedziny, komentarze i ciepłe słowa, mam dla Was świąteczny wianek :)
W zabawie może wziąć udział każdy, blogerów proszę o udostępnienie zdjęcia wianka na swoich profilach, (miło mi będzie, jeśli dołączycie do obserwatorów bloga :), a osoby, które nie prowadzą bloga,
o podanie adresu mailowego.
A wszystkich zainteresowanych wiankiem proszę o zostawienie komentarza pod dzisiejszym postem i napisanie, co jest dla Was najpiękniejsze w Świętach Bożego Narodzenia :)
Na komentarze czekam do17 grudnia , 18 grudnia wybiorę osobę, do której powędruje prezent :)

To co, są chętni?:)

Pozdrawiam :)
Ewa


23 komentarze:

  1. Najpiękniejsza w Świętach Bożego Narodzenia jest spotęgowana radość, radość z bycia razem w ten cudowny czas :)

    mitofri@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.zaczne od tego ze tworzy Pani piekny blog,bardzo lubie tu zagladac i cieszyc oczy Pani nowym domkiem.A odpowiadajac na pytanie co jest najwazniejsze w Swietach ?najbardziej cieszy mnie widok mojej 90-letniej babuni,ktora jako pierwsza zaczyna modlitwe przy stole ze lzami w oczach,uwielbiam te ukradkowe spojrzenia moich dzieci,kiedy otwieraja prezenty i te przyjemnosc dawania...radosc i wdziecznosc za to,ze ich wszystkich mam. pozdrawiam.Izabela(Izabellak@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również ustawiam się w kolejce ;)
    Najbardziej w Świętach Bożego Narodzenia uwielbiam czas spędzony z bliskimi- taki magiczny. W tle płyną kolędy, a my siedzi wszyscy razem przy stole pijąc kompocik z suszu i jedząc makowiec....
    Piękny jest to czas......
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie święta nabrały prawdziwego znaczenia i są Świętami przez duże Ś odkąd na świecie pojawiła się bobinka. Wcześniej nie lubiłam świąt, byłam typowym Grinchem ;-), teraz to już drugie nasze wspólne święta i już nie mogę się doczekać - w tym roku pierwszy raz zobaczę reakcję mojej córki na mikołaja i prezenty :-), czekam na wspólny czas we troje - taki tylko dla nas, bez myślenia o codzienności, o problemach - tylko radość i miłość w najczystszej postaci. Pozdrawiam - zielononoga (p.s. Twojego bloga obserwuję od daaawna - jest u mnie na blogu dodany :-) ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Boże Narodzenie, bo wtedy najważniejsza jest Rodzina. Mamy w końcu trochę czasu, żeby poświęcić bliskim, robimy większość rzeczy wspólnie przy świątecznych przygotowaniach, widzimy radość, zwłaszcza dzieci, przy odpakowywaniu prezentów... Fajne jest też to, że każdy z nas bardzo stara się być wtedy po prostu dobry, ugryzie się w język, zanim powie coś głupiego, itd. Lubię też te momenty, kiedy jesteśmy razem i sobie wspominamy jakieś stare dobre czasy :-D

    Banerek wrzucam na bloga, na FB się nie udało, więc może tutaj szczęście się uśmiechnie. Pozdrawiam!
    http://wydziwianki.blogspot.com/p/konkursy-i-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja świątecznie lubię spokój...tak po prostu. Chyba najbardziej ten w głowie i sercach :) Wszystkiego co najlepsze świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA.. Mój tato, siostra Justyna, córeczka Ania, synek Kubuś, mąż Marcin, ja.. RODZINA..Każde spędzone przy stole nakrytym tym samym od lat białym obrusem, wyszytym z miłością haftem riszelie przez moją zmarłą mamę.. Z Jezuskiem w żłobku na sianku, świecą Caritas, sztućcami mojej babci.. Modlitwą dziękczynną, również za bliskich, którzy odeszli a tak bardzo ich brakuje.. Życzeniami składanymi od serca, z poświęconym opłatkiem..Pięknymi kolędami w tle, drobnymi upominkami pod pachnącą choinką, Pasterką o północy.. TRADYCJA, którą kochamy, którą zawdzięczamy naszym dziadkom, rodzicom a teraz przekazujemy własnym dzieciom..Najpiękniejsza w Świętach Bożego Narodzenia jest dla mnie MIŁOŚĆ, RADOŚĆ, ta płynąca od maleńkiego Jezusa i nas rodziny, przyjaciół, bliźniego..
    Pozdrawiam Najserdeczniej:) Agnieszka G. (aniaagnes@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. To czas, kiedy wszyscy są w domu, jest radośniej niż zwykle i ogólnie tak lepiej :) Dom pachnie pierniczkami i pomarańczami, a herbata z cytryną smakuje jak nigdy :) Babcia zawsze opowiada jak to było gdy była mała i o świętach i ogólnie o sobie. Powoli zjeżdża się rodzina i w domu jest gwarno i wesoło :) Szkoda, że częściej nie może tak być tylko raz w roku....


    Z przyjemnością dołączę do kolejki po to cacuszko :)
    Banerek u mnie na http://www.pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja się zapisuję :)
    co dla mnie jest najważniejsze? rodzina- to że możemy się wszyscy spotkać przy jednym stole.
    banerek wisi http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie :)
    Święta Bożego Narodzenia to dla mnie wyjątkowy czas :) Uwielbiam wieczorne spacery, gdy całe miasto błyszczy od światełek, gdy w domu unosi się zapach pierników i świerkowych gałązek, uwielbiam spotkania z przyjaciółmi przy grzanym winku, rozpakowywanie prezentów… Znowu czuję się jak dziecko, któremu wszystko w życiu wydawało się prostsze :) Cieszę się, że są takie chwile w roku, które pozwalają zwolnić tempo i docenić, że mam rodzinę. Jednak najpiękniejsze jest to, że w tym czasie stajemy się lepszymi ludźmi. Za oknami ciemno i zimno, a my jakby na przekór temu stajemy się bardziej ciepli i serdeczni niż zwykle. To jest prawdziwa magia, którą każdego roku przynosi nam ze sobą Pan Jezus. Życzę wszystkim cudownych Świąt! Marta L.

    martalesniak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. W świętach Bożego Narodzenia najpiękniejsza jest dla mnie atmosfera, która nie ma możliwości pojawić się w innym dniu w ciągu całego roku. Niezwykły zapach, niesamowite, niepowtarzalne smaki, pięknie błyszczące dekoracje, światełka nadające klimat...A przede wszystkim drugi człowiek, bliskość, ciepło...miłość...
    Przecudny wianek:) byłoby mi niezmiernie miło móc patrzeć na niego przez całe święta :)
    Zatem biorę udział, a blog jest tak miłym miejscem, że odtąd na pewno będę
    na nim gościć:)
    Zdjęcie wianka u mnie na blogu: http://liona-mojepasje.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Święta Bożego Narodzenia kojarzą mi się przede wszystkich z Światłem. Tym, które przychodzi, każdego roku do nas i próbuje wskazać co w życiu jest najważniejsze. Bo przecież od 24 grudnia każdy kolejny dzień będzie dłuższy. W naszym domu zawisną piękne światełka, które będą oświetlać zgromadzonych przy światęcznym stole. Zgromadzonych w imię miłości, przyjaźni, a przede wszystkim w imię Tego, który daj życie. I będziemy razem, bez pośpiechu, sycąc serca chwilami wspólnej radości. Bo to właśnie o to bycie razem chodzi.
    I tylko znowu pewnie nie będzie śniegu, ale nie można mieć wszystkiego :)
    pozdrawiam
    Paulina (wojtyla.paulina@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże Narodzenie kojarzy mi się z zapachem sernika i smakiem "maminej" zupy z suszonych śliwek, ze śniegiem i mrozem-choć z tym ostatnio krucho;).
    Od ubiegłego roku Wigilia jest dla naszej rodziny zupełnie wyjątkowa bo właśnie w Wigilię urodziłam naszą córcię Natalię. W tym roku obchodzimy Roczek.
    Pozdrawiam i życzę Magicznych Świąt Bożego Narodzenia.
    Ania Szulc (ania.kruszynka@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  14. Święta - to cała rodzinka, późne popołudnie pierwszego dnia świąt - wszyscy w jednym pokoju, każdy zajęty własnymi sprawami (książka, rozmowy, czasem coś w tv ) i w tym wszystkim czuje się,że jesteśmy razem , że jest nam że sobą dobrze ! ! !
    Oczywiście na wianek jestem chętna !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam Święta Bożego Narodzenia za to, że wszystko robimy wspólnie, razem... Wspólne, rodzinne przygotowania, a potem świętowanie. Razem myślimy, jakie ciasta przygotujemy, a potem razem pieczemy, w kuchni jest masa ludzi, ale jakoś się mieścimy ;) Razem wybieramy choinkę, razem ubieramy, każdy chce inaczej, ale potem i tak jakoś się godzimy :) Jeśli Święta - to tylko z rodziną, tradycyjnie...
    Z przyjemnością zapiszę się do zabawy, piękny wianek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj,Dla mnie najpiekniejsza jest ta magia ktora czuc na kazdym kroku.Podniosla atmosfera,milosc ktora wszystkich ogarnia,dobroc i chec pomagania.Na nowo odkrywamy dobro w sobie i w innych.Chcielibysmy by juz tak zostalo.Uwielbiam swieta bo sa okazja by jeszze bardziej byc z bliskimi, odkrywamy ze rodzina jest najwazniejsza slowem przewartosciowujemy swoje zycie.Wesolych Swiat zycze i pozdrawiam.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Te ciarki - niewiadomego pochodzenia...
    Gdy nagle chce się żyć, chce się działać...
    Ta energia, ta siła, ta moc!
    Święta Bożego Narodzenia mają w sobie taką magię, że ludzie potrafią zdziałać cuda.
    I właśnie za tę MAGIĘ kocham te Święta.
    Nie za prezenty, nawet nie za choinkę...
    Ale za ten Magiczny czas, w którym dzieją się CUDA. :)

    I Wam też wielu CUDÓW w czasie Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam :)
    Najpiękniejsze dla nas w święta Bożego Narodzenia jest to, że jesteśmy razem, że spędzamy ten czas wspólnie, gramy w gry, malujemy, rysujemy, dużo ze sobą rozmawiamy, a nierzadko kończymy jakieś ozdoby, wspólnie, bo po prostu przed świętami się nie dało. Niby nic nadzwyczajnego, ale mamy zazwyczaj poszarpany rok, w biegu, w niedomówieniach, zrobione byle żeby było, jest też tak, że się nie widujemy. Ja sama z niczym nie mogę zdążyć, w pośpiechu, bez zatrzymania się... a w święta, jak jacyś zaklęci odpuszczamy wszystko, dosłownie wszystko, i to jest dla mnie tak niesamowite, myślę, że dla męża i dzieci też tak jest, święta to czas, który spędzamy razem, i bardzo się wzruszam, kiedy czuję, że jesteśmy jednością. Bardzo bym pragnęła, aby ten czas trwały cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wianek jest cudny. Mam cichą nadzieję, że, to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    Pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy, to zapachy hihi.
    Wiadomo, że prezenty, bo czy mały cz duży każdy człowiek lubi je dostawać :).
    Jednak najpiękniejsza jest chyba atmosfera towarzysząca świętom Bożego Narodzenia. Gdzieś w tle czuje się ważność tych świąt. Wspólne przygotowania, post, odświętne ubrania i tradycje, które przechodzą z pokolenia na pokolenie ... Wszystko, to jest cudowne. Szkoda tylko, że w tym roku pewnie zabraknie śniegu za oknem ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Za co lubię święta. Za spokój ,uśmiech, spotkania rodzinne , za kolędy,za nastrój ,ale przede wszystkim za to ,że w tym czasie stajemy się lepsi, życzliwsi , bardziej empatyczni. Za to ,że staramy się coś naprawić, komuś pomóc , zauważamy drugiego człowieka i jesteśmy mniej egoistyczni. Szkoda tylko ,że po świętach wszystkie te zalety świątecznego dnia rozprasza szara codzienność. Śliczny wianek. Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy zasiądę przy małym wigilijnym stole, tylko z kilkoma osobami zamknę oczy. Przywołam obraz kiedy ostatnią wieczerzę spożywałam z moją Mamą i Babunią. Wtedy był nerwowy dzień, zamieszanie i mróz. W końcu ze spokojem udało się otoczyć wspólnie stół. Nie wiedziałam, że po raz ostatni. To jest magia tych świąt, że można przywołać tych, których już nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  22. Święta to dla mnie CZAS. Z rodzinką, bez pośpiechu... Ze światełkami, świecami. Magia :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najpiękniejszy jest zapach : piernika, pomarańczy i żywej choinki w domu :) ( krotko i na temat ) Rozmarzyłam się na nowo :)
    Biorę udział, bo zauroczyłam się pięknym wianuszkiem.
    banerek wisi u mnie ---> Mój blog Ma i Bla

    na ostatnią chwile, ale się chyba załapałam?

    OdpowiedzUsuń