sobota, 19 grudnia 2015

Wyniki :)

Jestem, jestem, coś ten piątek przesunął mi się do soboty, ale na szczęście co się odwlecze.... Przechodzę do meritum, bo kilka osób pewno czeka na wyniki: TADAM:: wianek wędruje do Pani Anny Szulc, gratuluję serdecznie i czekam na dane do wysyłki, na mój adres mailowy oczywiście :) Osobę losował mój Kochany Mąż, wybrał 13, ale proszę nie każcie mi przytaczać uzasadnienia tego wyboru... Powiem tylko, że Mąż jest informatykiem, więc było o liczbach pierwszych, algorytmach szyfrowania i systemie zerojedynkowym:)))  ... rozumiem, że więcej nie muszę pisać ....:)  W każdym razie 13 okazała się szczęśliwa dla Pani Ani :)

Bardzo chciałam również podziękować wszystkim, którzy zechcieli wziąć udział w mojej zabawie i opisać swoje wymarzone święta... Wzruszałam się i uśmiechałam czytając, cieszę się, że tak wspaniałe Osoby tu zaglądają :)













I jeszcze, jeśli ktoś ma ochotę na zdjęciowe portfolio mojego domku i przeczytanie kilku słów o nas, to zapraszam do wspomnianej wcześniej publikacji na portalu Dom z pomysłem i krótkiej relacji z moich kątów :)
http://www.domzpomyslem.pl/wnetrza/galeria-wnetrz/styl-rustykalny/swieta-za-miastem,ta22,ap699.html

Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję również za wszystkie rady odnośnie organizowania świąt, na pewno wezmę je sobie do serca :)

Ewa

17 komentarzy:

  1. Gratuluję wylosowanej. 13-stka to szczęśliwa liczba !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka jestem szczęśliwa :). Wiedziałam że 13-stka przyniesie mi szczęście,mój Mąż urodził się 13-go. Wianek będzie prezentem dla mojej Teściowej,która w tym roku nie może spędzić z nami Świąt. Bardzo dziękuję i życzę Wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia i duuużo dobrego w Nowym Roku.
    Ania Szulc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej :)
    Wspaniałe zdjęcia, najbardziej urzekło mnie te przedostatnie... te pierniczki... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi było uczestniczyć w zabawie:)) dziękuję i pozdrawiam. Śliczne fotografie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia - i jakie urocze dekoracje. Moje ulubine szyszki :) i ta dekoracja na parapecie - ręcznie robiona???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a dekoracja to taka składanka z różnych gotowych elementów :)

      Usuń
  7. Gratulacje dla Pani Anny i dziękuję za zabawę :) Marta L.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam klimat Twojego domu,odpoczywam bywając tu,odwiedzać Cię to wielka przyjemność.Świąteczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również wysyłam ciepłe pozdrowienia :)

      Usuń
  9. Wszystkiego dobrego! Oby magia świąt trwała jak najdłużej:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  10. Greatful and nice blog, Thanks.

    OdpowiedzUsuń